ΙΛΛΥΡΙΑ WEB TV (17/8/2020) ΕΚΠΟΜΠΕΣ ΘΕΜΑΤΟΛΟΓΙΑΣ ΟΤΙ ΠΑΡΑΝΟΜΟ ΕΧΕΙ ΥΠΟΓΡΑΦΕΙ ΘΑ ΑΚΥΡΩΘΕΙ ΣΕ ΜΙΑ ΝΥΧΤΑ ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΠΑΣΧΑΛΙΔΗΣ Υποψήφιος Βουλευτής Ν. Ηρακλείου Κρήτης
Παρουσίαση: ΝΙΚΟΣ ΣΑΛΩΝΙΤΗΣ
(ΣΕ ΕΝΑ ΤΟΣΟ ΣΟΒΑΡΟ ΘΕΜΑ ΟΤΙ Η ΒΟΥΛΗ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΣΥΣΤΑΘΕΙ ΠΟΤΕ ΣΕ ΣΩΜΑ, ΚΑΙ ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΤΟ ΦΕΚ ΜΕ ΤΟ ΟΠΟΙΟ ΝΑ ΜΑΣ ΟΡΙΖΕΙ ΠΟΙΟΙ ΕΙΝΑΙ ΟΙ ΕΚΑΣΤΩΤΕ ΒΟΥΛΕΥΤΕΣ ΚΑΙ ΠΟΥ ΕΧΟΥΝ ΠΑΡΕΙ ΤΗΝ ΕΚΑΣΤΩΤΗ ΕΔΡΑ ΜΕ ΠΟΣΟΥΣ ΨΗΦΟΥΣ ΣΕ ΠΙΑ ΕΚΛΟΓΙΚΗ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑ Κ.Τ.Λ. ΟΠΩΣ ΞΕΚΑΘΑΡΑ ΜΑΣ ΟΡΙΖΕΙ ΣΤΟ ΙΔΙΟ ΤΟ ΣΥΝΤΑΓΜΑ ΜΑΣ ΣΤΟ ΑΡΘΡΟ 32 ΠΑΡΑΓΡΑΦΟΣ 4 ΚΑΙ 5 ΟΠΟΥ ΑΝΑΦΕΡΕΤΑΙ ΚΑΙ ΓΙΑ ΤΟΝ/ΤΗΝ ΠΡΟΕΔΡΟ ΤΗΣ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑΣ).
ΑΣ ΔΟΥΜΕ ΠΑΡΑΚΑΤΩ ΑΝΑΛΥΤΙΚΑ ΤΙ ΕΧΕΙ ΣΥΜΒΕΙ ΣΕ ΕΠΙΠΕΔΟ ΚΡΗΤΗΣ ΑΠΟ ΤΗΝ ΚΕΝΤΡΙΚΗ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΚΗ ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΚΡΗΤΗΣ ΕΛΛΗΝΩΝ ΣΥΝΕΛΕΥΣΙΣ ΑΠΟ ΤΟΝ ΑΥΓΟΥΣΤΟ ΤΟΥ 2018.
ΕΠΙΣΥΝΑΠΤΕΤΕ Η ΣΧΕΤΙΚΗ ΕΠΙΣΤΟΛΗ ΤΗΣ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΣ.
MΕΛΕΤΩΝΤΑΣ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΜΕΝΑ ΑΡΘΡΑ, ΤΟΣΟΝ ΤΟΥ ΣΥΝΤΑΓΜΑΤΟΣ ΟΣΟΝ ΚΑΙ ΕΠΙ ΜΕΡΟΥΣ ΝΟΜΩΝ ΚΑΙ ΔΙΑΤΑΓΜΑΤΩΝ ΣΧΕΤΙΚΩΝ ΜΕ ΤΟ ΘΕΜΑ ΤΗΣ ΔΙΑΛΥΣΗΣ ΤΗΣ ΒΟΥΛΗΣ, ΤΗΣ ΠΡΟΚΗΡΥΞΗΣ ΕΚΛΟΓΩΝ, ΤΗΣ ΕΚΛΟΓΗΣ ΤΩΝ ΒΟΥΛΕΥΤΩΝ ΚΑΙ ΤΗΣ ΕΝ ΣΥΝΕΧΕΙΑ ΣΥΓΚΡΟΤΗΣΕΩΣ (ΣΥΣΤΑΣΕΩΣ) ΤΗΣ ΒΟΥΛΗΣ ΣΕ ΣΩΜΑ, ΩΣΤΕ ΝΑ ΔΥΝΗΘΕΙ ΝΑ ΕΚΤΕΛΕΣΕΙ ΝΟΜΙΜΩΣ ΤΙΣ ΕΚ ΤΟΥ ΣΥΝΤΑΓΜΑΤΟΣ ΚΑΘΟΡΙΖΟΜΕΝΕΣ ΑΡΜΟΔΙΟΤΗΤΕΣ ΤΗΣ, ΔΙΑΠΙΣΤΩΣΑΜΕ ΜΕ ΜΕΓΑΛΗ ΕΚΠΛΗΞΗ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΤΑΥΤΟΧΡΟΝΗ ΑΓΑΝΑΚΤΗΣΗ, ΤΗΝ ΑΠΟΥΣΙΑ ΟΙΟΥΔΗΠΟΤΕ Φ.Ε.Κ., ΜΕ ΤΟ ΟΠΟΙΟ ΝΑ ΑΝΑΓΝΩΡΙΖΕΤΑΙ ΚΑΙ ΝΑ ΔΗΜΟΣΙΕΥΕΤΑΙ Η, ΕΚ ΤΩΝ ΑΝΑΚΗΡΥΧΘΕΝΤΩΝ ΒΟΥΛΕΥΤΩΝ, ΣΥΓΚΡΟΤΗΣΗ (ΣΥΣΤΑΣΗ) ΤΗΣ ΒΟΥΛΗΣ ΣΕ ΣΩΜΑ, ΟΠΩΣ ΑΛΛΩΣΤΕ ΡΗΤΩΣ ΠΡΟΒΛΕΠΕΤΑΙ ΚΑΙ ΑΠΟ ΤΟ ΑΡΘΡΟ 32 παρ. 4 ΚΑΙ 5 ΤΟΥ ΣΥΝΤΑΓΜΑΤΟΣ ΜΑΣ.
Η ΑΠΟΡΙΑ ΜΑΣ ΚΑΘΩΣ ΚΑΙ Η ΕΠΑΚΟΛΟΥΘΗΣΑΣΑ ΑΓΑΝΑΚΤΗΣΗ ΜΑΣ ΘΕΩΡΟΥΜΕ ΟΤΙ ΕΙΝΑΙ ΑΠΟΛΥΤΑ ΔΙΚΑΙΟΛΟΓΗΜΕΝΗ, ΔΕΔΟΜΕΝΟΥ ΟΤΙ, ΕΝΩ ΕΙΔΑΜΕ ΟΛΑ ΤΑ Φ.Ε.Κ. ΜΕ ΤΑ ΟΠΟΙΑ ΛΑΜΒΑΝΕΙ ΧΩΡΑ Η ΔΙΑΛΥΣΗ ΤΗΣ ΒΟΥΛΗΣ ΚΑΙ ΜΕ ΤΗΝ ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗ ΤΩΝ ΟΠΟΙΩΝ Φ.Ε.Κ. Η ΠΡΑΞΗ ΤΗΣ ΔΙΑΛΥΣΕΩΣ ΤΗΣ ΒΟΥΛΗΣ ΑΠΟΚΤΑ ΝΟΜΙΚΗ ΥΠΟΣΤΑΣΗ ΚΑΙ ΥΠΑΡΚΤΟΤΗΤΑ ΕΙΣ ΤΗΝ ΕΝΝΟΜΗ ΤΑΞΗ ΤΗΣ ΧΩΡΑΣ ΜΑΣ, ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ Η ΜΟΝΗ ΤΥΠΙΚΗ ΑΝΑΓΚΑΙΑ ΣΥΝΘΗΚΗ ΓΙΑ ΝΑ ΕΠΕΛΘΟΥΝ ΟΙ ΕΠΙΔΙΩΚΟΜΕΝΕΣ ΝΟΜΙΚΕΣ ΣΥΝΕΠΕΙΕΣ, ΔΕΝ ΕΙΔΑΜΕ ΤΗΝ ΠΡΑΞΗ ΜΕ ΤΗΝ ΟΠΟΙΑ ΣΥΣΤΗΘΗΚΕ ΚΑΙ ΑΠΕΚΤΗΣΕ ΝΟΜΙΚΗ ΥΠΟΣΤΑΣΗ, Η ΝΟΜΙΚΗ ΟΝΤΟΤΗΤΑ Η ΟΠΟΙΑ ΔΙΑΛΥΘΗΚΕ ΜΕ ΤΗΝ ΔΗΜΟΣΙΕΥΘΕΙΣΑ ΣΕ Φ.Ε.Κ. ΠΡΑΞΗ ΔΙΑΛΥΣΗΣ.
Η ΑΠΟΡΙΑ ΜΑΣ, ΕΚΤΟΣ ΑΠΟ ΤΗΝ ΠΡΟΦΑΝΗ ΝΟΜΙΚΗ ΒΑΣΙΜΟΤΗΤΑ ΤΗΣ, ΔΙΕΠΕΤΑΙ ΚΑΙ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΠΛΗ ΛΟΓΙΚΗ. ΠΩΣ ΕΙΝΑΙ ΔΥΝΑΤΟΝ ΝΑ ΔΙΑΛΥΕΙΣ ΜΕ ΔΙΑΤΑΓΜΑ ΔΗΜΟΣΙΕΥΟΜΕΝΟ ΣΕ Φ.Ε.Κ., δηλ. ΝΑ ΠΡΟΒΑΙΝΕΙΣ ΣΕ ΝΟΜΙΚΗ ΑΠΟΔΟΜΗΣΗ ΜΙΑΣ ΟΝΤΟΤΗΤΑΣ Η ΟΠΟΙΑ ΠΟΤΕ ΔΕΝ ΑΠΕΚΤΗΣΕ ΤΗΝ ΑΠΑΙΤΟΥΜΕΝΗ, ΑΠΟ ΤΟ ΔΙΚΑΙΙΚΟ ΜΑΣ ΣΥΣΤΗΜΑ ΝΟΜΙΚΗ ΟΝΤΟΤΗΤΑ (ΝΟΜΙΚΗ ΥΠΑΡΚΤΟΤΗΤΑ);;;;
Η ΠΑΡΟΥΣΑ ΕΞΩΔΙΚΗ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ –ΔΗΛΩΣΗ – ΑΙΤΗΣΗ – ΟΧΛΗΣΗ ΜΑΣ ΚΟΙΝΟΠΟΙEIΤAI ΚΑΙ ΠΡΟΣ ΤΟΥΣ ΔΙΚΗΓΟΡΙΚΟΥΣ ΣΥΛΛΟΓΟΥΣ ΚΡΗΤΗΣ (ΧΑΝΙΩΝ - ΡΕΘΥΜΝΟΥ - ΗΡΑΚΛΕΙΟΥ - ΛΑΣΙΘΙΟΥ) ΔΕΔΟΜΕΝΟΥ ΟΤΙ:
<<ΟΙ ΔΙΚΗΓΟΡΙΚΟΙ ΣΥΛΛΟΓΟΙ ΤΟΥ ΚΡΑΤΟΥΣ, ΣΥΜΦΩΝΑ ΜΕ ΤΟ ΑΡΘΡΟ 199 ΤΟΥ ν.δ 3026/1954 «ΠΕΡΙ ΚΩΔΙΚΑ ΔΙΚΗΓΟΡΩΝ», ΒΑΡΥΝΟΝΤΑΙ ΜΕ ΤΑ ΠΑΡΑΚΑΤΩ ΚΑΘΗΚΟΝΤΑ ΚΑΙ ΥΠΟΧΡΕΩΣΕΙΣ, Η ΕΚΠΛΗΡΩΣΗ ΤΩΝ ΟΠΟΙΩΝ ΑΠΟΤΕΛΕΙ ΝΟΜΙΚΟ ΚΑΙ ΗΘΙΚΟ ΧΡΕΟΣ Α)....Β)....Γ)....Δ).....Ε) ΤΗ ΣΥΖΗΤΗΣΗ ΚΑΙ ΛΉΨΗ ΑΠΟΦΑΣΕΩΝ ΕΠΙ ΠΑΝΤΟΣ ΓΕΝΙΚΟΤΕΡΟΥ ΖΗΤΗΜΑΤΟΣ ΕΘΝΙΚΟΥ Η ΚΟΙΝΟΝΙΚΟΥ ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΟΥ>> ΚΑΙ
ΕΠΕΙΔΗ ΤΟ ΘΕΜΑ, ΤΟ ΟΠΟΙΟ ΔΙΑΛΑΜΒΑΝΕΤΑΙ ΣΤΗΝ ΠΑΡΟΥΣΑ ΔΗΛΩΣΗ ΜΑΣ ΠΡΟΣ ΕΣΑΣ, ΕΙΝΑΙ ΠΡΟΦΑΝΕΣΤΑΤΟ ΟΤΙ ΕΙΝΑΙ ΕΝΑ ΘΕΜΑ ΕΘΝΙΚΟ ΚΑΙ ΚΟΙΝΩΝΙΚΟ ΤΕΡΑΣΤΙΩΝ ΔΙΑΣΤΑΣΕΩΝ, (ΑΝ Η ΒΑΣΙΜΟΤΗΤΑ ΤΟΥ ΕΙΝΑΙ ΥΠΑΡΚΤΗ), ΥΠΕΡΒΑΙΝΕΙ ΔΕ ΚΑΙ ΤΑ ΕΘΝΙΚΑ ΣΥΝΟΡΑ, ΔΕΔΟΜΕΝΗΣ ΤΗΣ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗΣ ΤΗΣ ΧΩΡΑΣ ΜΑΣ ΣΕ ΥΠΕΡΕΘΝΙΚΟΥΣ ΣΧΗΜΑΤΙΣΜΟΥΣ.
ΓΙ’ ΑΥΤΟ
ΑΠΕΥΘΥΝΟΜΑΣΤΕ ΠΡΟΣ ΤΟΥΣ ΔΙΚΗΓΟΡΙΚΟΥΣ ΣΥΛΛΟΓΟΥΣ ΚΡΗΤΗΣ (ΧΑΝΙΩΝ - ΡΕΘΥΜΝΟΥ - ΗΡΑΚΛΕΙΟΥ - ΛΑΣΙΘΙΟΥ) ΜΕ ΚΟΙΝΟΠΟΙΗΣΗ ΑΡΜΟΔΙΟ ΕΙΣΑΓΓΕΛΕΑ ΚΑΙ ΑΣΤΥΝΟΜΙΚΕΣ ΔΙΕΥΘΥΝΣΕΙΣ (ΧΑΝΙΩΝ - ΡΕΘΥΜΝΗΣ - ΗΡΑΚΛΕΙΟΥ - ΛΑΣΙΘΙΟΥ)
ΖΗΤΩΝΤΑΣ,
ΣΤΑ ΠΛΑΙΣΙΑ ΤΩΝ ΝΟΜΙΜΩΝ ΚΑΙ ΗΘΙΚΩΝ ΥΠΟΧΡΕΩΣΕΩΝ ΤΟΥ, ΟΠΩΣ, ΣΥΜΦΩΝΑ ΜΕ ΑΥΤΑ, ΠΟΥ ΜΕ ΣΑΦΗΝΕΙΑ ΑΝΑΓΡΑΦΟΝΤΑΙ ΣΤΟ ΠΙΟ ΠΑΝΩ ΑΡΘΡΟ ΤΟΥ «ΚΩΔΙΚΑ ΠΕΡΙ ΔΙΚΗΓΟΡΩΝ» :
1) ΝΑ ΜΑΣ ΑΠΟΣΤΕΙΛΕΤΕ ΕΓΓΡΑΦΗ ΑΠΑΝΤΗΣΗ – ΤΟΠΟΘΕΤΗΣΗ, ΓΙΑ ΤΗΝ ΝΟΜΙΜΟΤΗΤΑ Η ΜΗ, ΤΟΥ ΩΣ ΑΝΩ ΣΟΒΑΡΟΤΑΤΟΥ ΕΘΝΙΚΟΥ ΚΑΙ ΚΟΙΝΩΝΙΚΟΥ ΘΕΜΑΤΟΣ.
2) ΜΕ ΔΗΜΟΣΙΑ ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ – ΤΟΠΟΘΕΤΗΣΗ ΣΑΣ ΝΑ ΕΝΗΜΕΡΩΣΕΤΕ ΤΟΥΣ ΕΛΛΗΝΕΣ ΠΟΛΙΤΕΣ.
3) ΝΑ ΑΠΕΥΘΥΝΕΤΕ ΣΧΕΤΙΚΟ ΕΡΩΤΗΜΑ ΠΡΟΣ ΤΗΝ ΒΟΥΛΗ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ ΚΑΙ
4) ΝΑ ΠΡΟΒΕΙΤΕ ΣΕ ΚΑΘΕ ΑΛΛΗ ΝΟΜΙΜΗ ΕΝΕΡΓΕΙΑ ΣΤΑ ΠΛΑΙΣΙΑ ΤΩΝ ΝΟΜΙΚΩΝ ΚΑΙ ΗΘΙΚΩΝ ΚΑΘΗΚΟΝΤΩΝ ΣΑΣ, ΕΧΟΝΤΑΣ ΠΑΝΤΟΤΕ ΥΠ’ ΟΨΙΝ ΣΑΣ ΤΗ ΤΕΡΑΣΤΙΑ ΣΗΜΑΣΙΑ ΤΟΥ ΘΕΜΑΤΟΣ ΠΟΥ ΣΑΣ ΓΝΩΣΤΟΠΟΙΟΥΜΕ ΜΕ ΤΗΝ ΠΑΡΟΥΣΑ ΕΓΓΡΑΦΗ ΔΗΛΩΣΗ ΜΑΣ.
ΜΕ ΤΗΝ ΠΑΡΟΥΣΑ ΕΞΩΔΙΚΗ ΔΗΛΩΣΗ ΜΑΣ, ΣΑΣ ΕΠΙΣΥΝΑΠΤΟΥΜΕ ΣΧΕΤΙΚΗ ΕΠΙ ΤΟΥ ΘΕΜΑΤΟΣ ΓΝΩΜΟΔΟΤΗΣΗ.
Η ΕΙΣΑΓΓΕΛΙΑ ΠΡΟΣ ΤΗΝ ΟΠΟΙΑ ΚΟΙΝΟΠΟΙΕΙΤΑΙ Η ΠΑΡΟΥΣΑ ΔΗΛΩΣΗ ΜΑΣ, ΚΑΛΕΙΤΑΙ ΝΑ ΕΝΕΡΓΗΣΕΙ ΤΑ ΝΟΜΙΜΑ.
ΠΑΡΑΚΑΛΕΙΣΘΕ ΟΠΩΣ ΜΑΣ ΧΟΡΗΣΗΣΕΤΕ ΓΝΗΣΙΟ ΑΝΤΙΓΡΑΦΟ ΤΗΣ ΚΑΤΑΘΕΣΗΣ ΜΑΣ..
ΕΚ ΤΟΥ ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΟΥ ΣΥΜΒΟΥΛΙΟΥ ΤΗΣ ΚΕΝΤΡΙΚΗΣ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΚΗΣ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΚΡΗΤΗΣ
Ο ΠΡΟΕΔΡΟΣ
ΠΑΣΧΑΛΙΔΗΣ ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ
ΕΔΩ ΝΑ ΠΡΟΣΘΕΣΟΥΜΕ ΟΤΙ ΕΧΟΥΝ ΕΝΗΜΕΡΩΘΕΙ ΜΕ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΟ ΦΑΚΕΛΟ ΜΕΣΩ ΤΑΧΥΔΡΟΜΕΙΟΥ ΚΑΙ ΟΙ 16 ΠΑΡΑΝΟΜΟΙ ΒΟΥΛΕΥΤΕΣ ΤΗΣ ΚΡΗΤΗΣ.
ΑΝΑΛΥΤΙΚΑ ΠΙΟ ΚΑΤΩ:
ΣΥΝΤΑΓΜΑ ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΟΣ ΑΡΘΡΟ 32 ΠΑΡΑΓΡΑΦΟΙ 4 ΚΑΙ 5, ΠΡΙΝ ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΑΝΑΘΕΩΡΗΣΗ ΤΟΥ ΣΥΝΤΑΓΜΑΤΟΣ, Η ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΑΝΑΘΕΩΡΗΣΗ ΤΟΥ ΣΥΝΤΑΓΜΑΤΟΣ ΠΡΑΓΜΑΤΟΠΟΙΗΘΗΚΕ ΣΤΙΣ 25/11/2019
ΣΤΟ ΨΗΦΙΣΜΑ ΤΗΣ 25 ΝΟΕΜΒΡΙΟΥ 2019 ΤΗΣ Θ’ ΑΝΑΘΕΩΡΗΤΙΚΗΣ ΒΟΥΛΗΣ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ, ΠΟΥ ΔΗΜΟΣΙΕΥΤΗΚΕ ΣΤΟ ΦΕΚ 187/Α’/28.11.2019, ΑΛΛΑΞΕ Η ΠΑΡΑΓΡΑΦΟΣ 4 ΤΟΥ ΑΡΘΡΟΥ 32 ΤΟΥ ΣΥΝΤΑΓΜΑΤΟΣ ΠΟΥ ΥΠΗΡΧΕ ΣΤΟ ΨΗΦΙΣΜΑ ΤΗΣ 27ΗΣ ΜΑΙΟΥ 2008 ΤΗΣ Η' ΑΝΑΘΕΩΡΗΤΙΚΗΣ ΒΟΥΛΗΣ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ, ΚΑΙ ΑΝΑΦΕΡΟΤΑΝ ΣΤΗΝ ΣΥΓΚΡΟΤΗΣΗ ΤΗΣ ΒΟΥΛΗΣ ΣΕ ΣΩΜΑ.
ΔΙΑΤΗΡΗΘΗΚΕ ΟΜΩΣ Η ΠΑΡΑΓΡΑΦΟΣ 5 ΤΟΥ ΑΡΘΡΟΥ 32 Η ΟΠΟΙΑ ΑΝΑΦΕΡΕΙ ΣΑΦΩΣ ΟΤΙ Η ΒΟΥΛΗ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΣΥΓΚΡΟΤΗΘΕΙ ΣΕ ΣΩΜΑ
Η ΑΛΛΑΓΗ ΤΗΣ ΠΑΡΑΓΡΑΦΟΥ 4 ΤΟΥ ΑΡΘΡΟΥ 32 ΤΟΥ ΣΥΝΤΑΓΜΑΤΟΣ ΕΓΙΝΕ ΓΙΑ ΝΑ ΑΠΟΣΥΝΔΕΘΕΙ Η ΕΚΛΟΓΗ ΤΟΥ ΠΡΟΕΔΡΟΥ ΤΗΣ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑΣ ΑΠΟ ΤΗΝ ΔΙΑΛΥΣΗ ΤΗΣ ΒΟΥΛΗΣ ΚΑΙ ΤΟ ΕΝΔΕΧΟΜΕΝΟ ΠΡΟΩΡΩΝ ΕΚΛΟΓΩΝ. ΚΑΤΙ ΠΟΥ ΜΕ ΒΑΣΗ ΤΗΣ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΗΣ ΠΑΡΑΓΡΑΦΟΥ ΤΟΥ ΣΥΝΤΑΓΜΑΤΟΣ ΘΑ ΕΠΡΕΠΕ ΑΝΑΓΚΑΣΤΙΚΑ ΝΑ ΟΔΗΓΗΘΟΥΝ ΣΤΗΝ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ ΤΗΣ ΣΥΓΚΡΟΤΗΣΗΣ ΤΗΣ ΝΕΑΣ ΒΟΥΛΗΣ ΣΕ ΣΩΜΑ ΩΣΤΕ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΝΟΜΙΜΗ ΚΑΙ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΝΟΜΙΜΟΣ ΚΑΙ Ο ΠΡΟΕΔΡΟΣ ΤΗΣ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑΣ ΠΟΥ ΘΑ ΕΚΛΕΓΟΝΤΑΝ
ΣΤΗΝ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΑ ΠΟΥ ΑΚΟΛΟΥΘΕΙ ΔΕΙΧΝΕΤΑΙ Η ΑΛΛΑΓΗ ΤΗΣ ΠΑΡΑΓΡΑΦΟΥ 4 ΚΑΙ Η ΔΙΑΤΗΡΗΣΗ ΤΗΣ ΠΑΡΑΓΡΑΦΟΥ 5 ΤΟΥ ΑΡΘΡΟΥ 32 ΤΟΥ ΣΥΝΤΑΓΜΑΤΟΣ
ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΤΟΝΙΣΘΕΙ ΟΤΙ ΕΙΝΑΙ ΥΠΟΧΡΕΩΤΙΚΟ ΑΠΟ ΤΟΝ ΝΟΜΟ Η ΣΥΓΚΡΟΤΗΣΗ ΤΗΣ ΒΟΥΛΗΣ ΣΕ ΣΩΜΑ ΝΑ ΑΝΑΚΟΙΝΩΘΕΙ ΣΕ ΦΥΛΛΟ ΕΦΗΜΕΡΙΔΑΣ ΚΥΒΕΡΝΗΣΗΣ (ΦΕΚ), ΟΠΩΣ ΕΠΙΤΑΣΕΙ Η ΠΑΡΑΓΡΑΦΟΣ 2, ΕΔΑΦΙΟ β) ΤΟΥ ΑΡΘΡΟΥ 5 ΤΟΥ ΝΟΜΟΥ 3469 (ΦΕΚ Α’ ΑΡ. ΦΥΛΛΟΥ 131/28 ΙΟΥΝΙΟΥ ΤΟΥ 2006),ΠΟΥ ΦΑΙΝΕΤΑΙ ΣΤΗΝ ΠΑΡΑΚΑΤΩ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΑ.
ΔΙΕΥΚΡΙΝΗΣΗ
Η ΣΥΓΚΛΗΣΗ ΤΗΣ ΝΕΑΣ ΒΟΥΛΗΣ ΕΙΝΑΙ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΗ ΕΝΝΟΙΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΣΥΓΚΡΟΤΗΣΗ ΣΕ ΣΩΜΑ ΤΗΣ ΒΟΥΛΗΣ
Η ΣΥΓΚΛΗΣΗ ΤΗΣ ΝΕΑΣ ΒΟΥΛΗΣ ΕΙΝΑΙ Η ΣΥΝΕΛΕΥΣΗ ΤΩΝ ΝΕΟΕΚΛΕΓΕΝΤΩΝ ΥΠΟΨΗΦΙΩΝ ΒΟΥΛΕΥΤΩΝ ΣΤΗΝ ΑΙΘΟΥΣΑ ΣΥΝΕΔΡΙΑΣΕΩΝ ΤΗΣ ΒΟΥΛΗΣ
Η ΣΥΓΚΡΟΤΗΣΗ ΣΕ ΣΩΜΑ ΤΗΣ ΒΟΥΛΗΣ ΕΙΝΑΙ Η ΝΟΜΙΜΗ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ ΚΑΙ ΠΡΑΞΗ, ΑΠΟ ΤΗΝ ΟΠΟΙΑ ΠΡΟΚΥΠΤΕΙ Ο ΝΟΜΟΣ Ο ΟΠΟΙΟΣ ΔΙΝΕΙ ΝΟΜΙΜΗ ΣΥΝΤΑΓΜΑΤΙΚΗ ΙΣΧΥ ΣΤΟ ΣΩΜΑ ΤΗΣ ΒΟΥΛΗΣ ΚΑΙ ΝΟΜΙΜΟΠΟΙΕΙ ΤΟΥΣ ΒΟΥΛΕΥΤΕΣ ΓΙΑ ΝΑ ΜΠΟΡΟΥΝ ΝΑ ΑΣΚΗΣΟΥΝ ΤΟ ΝΟΜΟΘΕΤΙΚΟ ΤΟΥΣ ΕΡΓΟ ΚΑΙ ΤΙΣ ΑΡΜΟΔΙΟΤΗΤΕΣ ΤΟΥΣ ΣΤΟ ΚΟΙΝΟΒΟΥΛΙΟ.
ΣΤΟΝ ΝΟΜΟ ΑΥΤΟ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΑΝΑΓΡΑΦΟΝΤΑΙ ΤΟ ΟΝΟΜΑΤΕΠΩΝΥΜΟ, ΠΑΤΡΩΝΥΜΟ, ΜΗΤΡΩΝΥΜΟ, Ο ΑΡΙΘΜΟΣ ΤΩΝ ΨΗΦΩΝ ΠΟΥ ΕΛΑΒΕ, Η ΕΚΛΟΓΙΚΗ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑ ΣΤΗΝ ΟΠΟΙΑ ΔΙΕΞΗΧΘΕΙ Η ΕΚΛΟΓΗ ΤΟΥ ΚΑΘΕ ΥΠΟΨΗΦΙΟΥ ΒΟΥΛΕΥΤΗ ΚΑΙ Ο ΑΡΙΘΜΟΣ ΠΡΩΤΟΚΟΛΛΟΥ ΤΟΥ ΕΠΙΣΗΜΟΥ ΕΓΓΡΑΦΟΥ ΤΟΥ ΑΝΤΙΣΤΟΙΧΟΥ ΠΡΩΤΟΔΙΚΕΙΟΥ ΠΟΥ ΒΕΒΑΙΩΝΕΙ ΟΤΙ Ο ΥΠΟΨΗΦΙΟΣ ΒΟΥΛΕΥΤΗΣ ΕΚΛΕΧΘΗΚΕ ΝΟΜΙΜΑ ΚΑΙ ΑΡΑ ΕΧΕΙ ΤΟ ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΝΑ ΣΥΜΕΤΕΧΕΙ ΣΕ ΣΥΓΚΛΙΣΗ ΤΩΝ ΕΚΛΕΓΕΝΤΩΝ ΥΠΟΨΗΦΙΩΝ ΒΟΥΛΕΥΤΩΝ ΟΙ ΟΠΟΙΟΙ ΤΕΛΙΚΑ ΘΑ ΣΥΓΚΡΟΤΗΣΟΥΝ ΤΟ ΣΩΜΑ ΤΗΣ ΒΟΥΛΗΣ, ΓΙΑ ΝΑ ΠΡΟΚΥΨΕΙ Ο ΣΧΕΤΙΚΟΣ ΝΟΜΟΣ ΠΟΥ ΤΟΥΣ ΝΟΜΙΜΟΠΟΙΕΙ ΩΣ ΒΟΥΛΕΥΤΕΣ
ΕΩΣ ΚΑΙ ΣΗΜΕΡΑ (13-2-2020) ΚΑΙ ΕΝΩ ΕΧΟΥΝ ΠΕΡΑΣΕΙ ΟΚΤΩ (8) ΜΗΝΕΣ ΑΠΟ ΤΙΣ ΕΘΝΙΚΕΣ ΕΚΛΟΓΕΣ ΤΗΣ 7ης ΙΟΥΛΙΟΥ 2019 ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΕΚΔΟΘΕΙ Ο ΝΟΜΟΣ ΤΗΣ ΣΥΓΚΡΟΤΗΣΗΣ ΤΗΣ ΒΟΥΛΗΣ ΣΕ ΣΩΜΑ. ΑΡΑ ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΝΟΜΟΣ ΠΟΥ ΝΑ ΝΟΜΙΜΟΠΟΙΕΙ ΤΟΥΣ ΒΟΥΛΕΥΤΕΣ.
ΣΤΟ ΣΗΜΕΙΟ ΑΥΤΟ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΠΙΣΗΜΑΝΟΥΜΕ,ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΡΟΗΓΟΥΜΕΝΗ ΒΟΥΛΗ, ΟΤΙ Η ΜΑΡΙΑ ΚΑΜΗΛΑΚΗ ΠΡΟΪΣΤΑΜΕΝΗ ΤΟΥ ΤΜΗΜΑΤΟΣ ΚΟΙΝΟΒΟΥΛΕΥΤΙΚΗΣ ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΗΣ ΤΗΣ ΒΟΥΛΗΣ, (ΒΛΕΠΕ: https://www.hellenicparliament.gr/Dioikitiki-Organosi/Ypiresies/Genikes-Diefthynseis/D-Ilektronikis-Dioikisis-Ekdoseon-Vivliothikis/D-nsi-Vivliothikis-tis-Voulis), ΒΕΒΑΙΩΣΕ ΠΡΟΦΟΡΙΚΑ ΚΑΙ ΓΡΑΠΤΑ
Ο ΠΡΟΕΔΡΟΣ ΤΟΥ ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ ΣΥΜΒΟΥΛΙΟΥ ΚΑΙ ΤΟΥ ΔΙΚΗΓΟΡΙΚΟΥ ΣΥΛΛΟΓΟΥ ΓΕΩΡΓΙΟΣ ΓΡΑΜΜΕΝΟΣ, ΣΤΙΣ 18 – 3 –2019, ΑΠΑΝΤΗΣΕ ΣΕ ΕΡΩΤΗΜΑ ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ ΣΥΜΒΟΥΛΟΥ ΤΗΣ ΚΑΒΑΛΑΣ ΚΑΙ ΔΗΛΩΣΕ ΚΑΘΑΡΑ, ΟΤΙ Η ΒΟΥΛΗ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΣΥΣΤΑΘΕΙ ΣΕ ΣΩΜΑ ΚΑΙ ΟΥΤΕ ΥΠΑΡΧΕΙ ΤΟ ΣΧΕΤΙΚΟ ΦΕΚ, ΟΠΩΣ ΜΠΟΡΟΥΜΕ ΝΑ ΔΟΥΜΕ ΣΤΟ ΠΑΡΑΚΑΤΩ VIDEO, (ΤΟ ΟΠΟΙΟ ΒΡΙΣΚΕΤΑΙ ΣΤΟ ΛΙΝΚ: https://www.youtube.com/watch?v=qu7bESk3nTI).
ΣΕ ΟΤΙ ΑΦΟΡΑ ΤΗΝ ΕΚΛΟΓΗ ΤΟΥ ΠΡΟΕΔΡΟΥ ΤΗΣ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑΣ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΤΟΝΙΣΤΕΙ ΕΠΙΠΛΕΟΝ ΚΑΙ ΤΟ ΓΕΓΟΝΟΣ ΟΤΙ ΣΥΜΦΩΝΑ ΜΕ ΤΙΣ ΠΑΡΑΓΡΑΦΟΥΣ 3 ΚΑΙ 4 ΤΟΥ ΑΡΘΡΟΥ 32 ΤΟΥ ΣΥΝΤΑΓΜΑΤΟΣ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟΙ ΑΠΟ ΕΝΑΣ ΥΠΟΨΗΦΙΟΙ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΡΟΕΔΡΙΑ ΤΗΣ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑΣ.
ΣΤΗΝ ΠΑΡΑΚΑΤΩ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΑ ΦΑΙΝΟΝΤΑΙ ΟΙ ΠΑΡΑΓΡΑΦΟΙ 3 ΚΑΙ 4 ΤΟΥ ΑΡΘΡΟΥ 32, ΟΠΟΥ ΕΧΟΥΝ ΕΠΙΣΗΜΑΝΘΕΙ ΜΕ ΚΟΚΚΙΝΑ ΓΡΑΜΜΑΤΑ ΟΙ ΘΕΣΕΙΣ ΤΩΝ ΠΑΡΑΓΡΑΦΩΝ ΠΟΥ ΞΕΚΑΘΑΡΙΖΟΥΝ ΟΤΙ ΣΤΗΝ ΕΚΛΟΓΗ ΤΟΥ ΠΡΟΕΔΡΟΥ ΤΗΣ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑΣ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟΙ ΑΠΟ ΕΝΑΣ ΥΠΟΨΗΦΙΟΙ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΡΟΕΔΡΙΑ ΤΗΣ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑΣ
ΟΜΩΣ Η ΑΙΚΑΤΕΡΙΝΗ ΣΑΚΕΛΛΑΡΟΠΟΥΛΟΥ, ΗΤΑΝ Η ΜΟΝΑΔΙΚΗ ΥΠΟΨΗΦΙΑ ΠΡΟΕΔΡΟΣ ΤΗΣ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑΣ, (ΕΙΧΕ ΠΡΟΤΑΘΕΙ ΑΠΟ ΤΗΝ ΚΟΙΝΟΒΟΥΛΕΥΤΙΚΗ ΟΜΑΔΑ ΤΟΥ ΚΟΜΜΑΤΟΣ ΤΗΣ «ΝΕΑΣ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑΣ»), ΑΡΑ Η ΕΚΛΟΓΗ ΤΗΣ ΑΙΚΑΤΕΡΙΝΗΣ ΣΑΚΕΛΛΑΡΟΠΟΥΛΟΥ ΩΣ ΠΡΟΕΔΡΟΥ ΤΗΣ ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑΣ, ΣΥΜΦΩΝΑ ΜΕ ΤΟ ΣΥΝΤΑΓΜΑ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΝΟΜΙΜΗ ΑΦΟΥ ΔΕΝ ΤΗΡΗΘΗΚΑΝ ΟΥΤΕ Η ΝΟΜΙΜΟΤΗΤΑ ΤΗΣ ΣΥΓΚΡΟΤΗΣΗΣ ΤΗΣ ΒΟΥΛΗΣ ΣΕ ΣΩΜΑ, ΟΥΤΕ Η ΕΚΛΟΓΙΚΗ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ ΥΠΑΡΞΗΣ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΩΝ ΥΠΟΨΗΦΙΩΝ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΡΟΕΔΡΙΑ ΤΗΣ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑΣ ΟΠΩΣ ΠΡΟΒΛΕΠΕΤΑΙ ΑΠΟ ΤΙΣ ΠΑΡΑΓΡΑΦΟΥΣ 3 ΚΑΙ 4 ΤΟΥ ΑΡΘΡΟΥ 32 ΤΟΥ ΣΥΝΤΑΓΜΑΤΟΣ ΚΑΙ ΦΥΣΙΚΑ ΟΥΤΕ ΟΙ ΚΑΝΟΝΕΣ ΤΗΣ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑΣ
ΕΧΟΥΜΕ ΜΙΑ ΠΑΡΑΤΕΤΑΜΕΝΗ ΚΑΙ ΔΙΑΡΚΗ ΠΑΡΑΒΙΑΣΗ ΤΟΥ ΣΥΝΤΑΓΜΑΤΟΣ ΜΑΣ, ΤΕΩΣ ΠΡΟΘΥΠΟΥΡΓΟΣ ΑΛΕΞΗΣ ΤΣΙΠΡΑΣ ΣΤΗΝ ΔΙΕΘΝΗ ΕΚΘΕΣΗ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ 2018
ΑΡΘΡΟ 26 ΣΥΝΤΑΓΜΑΤΟΣ
ΜΕ ΒΑΣΗ ΟΛΑ ΤΑ ΠΑΡΑΠΑΝΩ ΒΛΕΠΟΥΜΕ ΟΤΙ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ ΕΧΟΥΜΕ ΜΙΑ ΔΙΑΡΚΗ ΠΑΡΑΒΙΑΣΗ ΤΟΥ ΣΥΝΤΑΓΜΑΤΟΣ, ΚΑΙ ΑΠΟ ΤΗΝ ΣΤΙΓΜΗ ΠΟΥ ΔΕΝ ΝΟΜΙΜΟΠΟΙΟΥΝΤΑΙ ΟΙ ΒΟΥΛΕΥΤΕΣ ΚΑΙ ΠΡΟΕΔΡΟΣ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑΣ, ΣΤΗΝ ΟΥΣΙΑ ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ Η ΝΟΜΟΘΕΤΙΚΗ ΛΕΙΤΟΥΡΓΕΙΑ ΚΑΙ ΕΚΤΕΛΕΣΤΙΚΗ ΛΕΙΤΟΥΡΓΕΙΑ ΒΟΥΛΗ - ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ - ΠΡΟΕΔΡΟΣ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑΣ...
1.2.1. Η Επιτροπή Ελέγχου Δημοσίου Χρέους: Θα προβεί σε μια ενδελεχή έρευνα, για τον έλεγχο την αξιολόγηση και τη δομή του δημοσίου χρέους σε βάθος χρόνου, τόσου ώστε να αποδειχτεί στο σύνολο η αλήθεια, με την επικουρία ομάδας παγκοσμίως αποδεκτών εμπειρογνωμόνων ελεγκτών. Ο έλεγχος θα περιλαμβάνει χωρίς να είναι περιοριστικό, το πως δημιουργήθηκε το Δημόσιο χρέος, ποιοί ήταν οι δανειστές, με τι συμβάσεις δεσμεύτηκε το κράτος και η τήρηση αυτών, ποιός γνωμάτευσε και αποφάσισε επ' αυτών, θα πιστοποιηθεί εάν και εφόσον είναι απεχθές το χρέος, εάν τα χρήματα έφτασαν και πόσα έφτασαν στην Ελλάδα, πως τοκίστηκε το εκάστοτε δάνειο, ποιός διαχειρίστηκε τα χρήματα που λήφθηκαν, που επενδύθηκαν, η έκδοση/ ακύρωση των ομολόγων κ.ο.κ.
1.2.2. Επιτροπή ελέγχου για τη διαχείριση δημόσιου χρήματος από εσωτερικά όργανα ή εξωτερικά καθώς και το ρόλο των συμβουλευτικών, ελεγκτικών εξωτερικών, ιδιωτικών ή και κρατικών συμβούλων.
1.2.3. Επιτροπή ελέγχου για τη διαχείριση δημόσιας περιουσίας, γεωστρατηγικών περιουσιών, συμβάσεις (πώλησης, ενοικίασης, διαχείρισης, κατασκευής),
1.2.4. Επιτροπή ελέγχου για όλα τα Δημόσια Ασφαλιστικά Ταμεία και όλων των άλλων ταμείων άμεσα ή έμμεσα σχετικών με αυτά, φανερών ή μυστικών, χωρίς να είναι περιοριστικό στα προαναφερθέντα, για τους ισολογισμούς, τις συμβάσεις, διαχείριση, παράπλευρες πράξεις με χρήση των κεφαλαίων κ.ο.κ.
1.2.5. Επιτροπή υπεύθυνη για τον έλεγχο των Τραπεζικών Ιδρυμάτων, λειτουργία, εγγυήσεις και βάρη, ,διαχείριση των κεφαλαίων και επενδύσεις που έγιναν απ' αυτά, συγχωνεύσεις, κεφαλαιοποιήσεις και ανακεφαλαιοποιήσεις, η μετοχική σύνθεση σε όλα τα επίπεδα μέχρι το τελικό φυσικό πρόσωπο για το 100 % της δομής, περιουσιακό χαρτοφυλάκιο, χρηματοοικονομικά εργαλεία που έχουν εκδοθεί από τις τράπεζες και προς ποιες κατευθύνσεις, λειτουργία και συμβάσεις με δανειολήπτες.
1.2.6. Έλεγχος για την λειτουργία, επενδύσεις, αξιολογήσεις, ενέργειες κτλ του Τ.Χ.Σ., του ΤΑΙΠΕΔ καθώς και όλων των άλλων (τοπικών ή εξωτερικών) ταμείων και φορέων που συστάθηκαν και που διαχειρίστηκαν Ελληνική Δημόσια περιουσία και όλων των σχετικών των εμπλεκομένων με αυτά.
1.2.7. Έλεγχος οικονομικών καταστάσεων, υποχρεώσεων, περιουσιακών στοιχείων, έλεγχος ταμείων, δομή μισθολογίων, κτλ όλων των Περιφερειακών γραφείων, Νομαρχείων και Δήμων.
1.2.8. Έλεγχος των εξοπλιστικών ταμείων και των ταμείων μυστικών κονδυλίων.
1.3.1. Επιτροπή κατάρτισης Νομοσχεδίου για την Ίδρυση καθαρά Εθνικού Ελληνικού Πιστωτικού Ιδρύματος.
1.3.2. Επιτροπή κατάρτισης Νομοσχεδίου για την εξαγορά όλων των κόκκινων δανείων που υπάρχουν στις Τράπεζες σήμερα από το Πιστωτικό Ίδρυμα της Πολιτείας. Με αυτό τον τρόπο θα κεφαλαιοποιηθούν οι τόκοι στο αρχικό κεφάλαιο μέσου του πιστωτικού Ιδρύματος της Πολιτείας. Το Πιστωτικό Ίδρυμα της Πολιτείας μετά τον έλεγχο που θα πραγματοποιηθεί στα Πιστωτικά ιδρύματα της χώρας μας, ή θα τα διαγράψει ή θα κάνει Κεφαλαιοποίηση του δανείου (αρχικό κεφάλαιο + τόκοι μέχρι την ημ/νια εξαγοράς) ανάλογα με την περίπτωση και θα δοθεί η δυνατότητα στους υπόχρεους να το εξοφλήσουν μακροχρόνια (π.χ. 30 έτη) με μηδενική επιβάρυνση τόκων. Όλο το ανωτέρω εγχείρημα πρέπει να εντάσσεται αυστηρά μέσα στα πλαίσια του Αξιακού συστήματος της Ελλήνων Πολιτείας.
1.3.3. Επιτροπή κατάρτισης Νομοσχεδίου για τη διαγραφή των χρεών των Ελλήνων προς το δημόσιο ταμείο. Το εγχείρημα αυτό πρέπει να εντάσσεται αυστηρά μέσα στα πλαίσια του Αξιακού συστήματος της Ελλήνων Πολιτείας.
1.3.4. Επιτροπή κατάρτισης Νομοσχεδίου για τη διαγραφή των χρεών από όλα τα ασφαλιστικά ταμεία. Το εγχείρημα αυτό πρέπει να εντάσσεται αυστηρά μέσα στα πλαίσια του Αξιακού Συστήματος της Ελλήνων Πολιτείας.
1.3.5. Επιτροπή κατάρτισης Νομοσχεδίου ακύρωσης μνημονίων και δανειακών συμβάσεων.
1.3.6. Επιτροπή κατάρτισης Νομοσχεδίου ελέγχου για διαπλοκή και πελατειακών σχέσεων όλων των συμβάσεων μεταξύ του Ελληνικού Δημοσίου και κρατών ή ιδιωτών.
1.3.7. Επιτροπή κατάρτισης νομοσχεδίων και θεσμοθέτηση όρων και προϋποθέσεων για την υλοποίηση όλων των έργων που περιγράφονται πιο πάνω και βάσει των μελετών που θα έχουν εγκριθεί από το Κοινοβούλιο βάσει του προηγούμενου άρθρου.
* οι επιτροπές κατάρτισης Νομοσχεδίων πρέπει εντός δέκα (10) ημερολογιακών ημερών να έχουν καταρτίσει και καταθέσει το Νομοσχέδιο.
ΟΛΟΙ ΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ ΠΟΛΙΤΕΣ ΕΧΟΥΜΕ ΕΝΑ ΧΡΕΟΣ ΚΑΙ ΜΙΑ ΥΠΟΧΡΕΩΣΗ ΝΑ ΠΑΛΕΨΟΥΜΕ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΠΕΛΕΥΘΕΡΩΣΗ ΜΑΣ, ΤΟ ΧΡΕΟΣ ΠΟΥ ΕΧΟΥΜΕ ΕΙΝΑΙ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΤΕΡΑΣΤΙΟΥΣ ΠΡΟΓΟΝΟΥΣ ΜΑΣ ΚΑΙ ΤΑ ΤΟΣΑ ΠΟΤΑΜΙΑ ΑΙΜΑ ΠΟΥ ΕΧΟΥΝΕ ΧΥΘΕΙ ΣΕ ΑΥΤΗΝ ΕΔΩ ΤΗΝ ΧΩΡΑ, ΚΑΙ Η ΥΠΟΧΡΕΩΣΗ ΠΟΥ ΕΧΟΥΜΕ ΕΙΝΑΙ ΑΠΕΝΑΝΤΙ ΣΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΜΑΣ.
Ι. ΘΕΣΜΙΚΟ ΣΥΜΒΟΥΛΙΟ - ΒΟΥΛΗ
1.0 Επιτροπές Έρευνας και Ελέγχου
1.1. ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΟΣ ΕΛΕΓΧΟΣ
1.2.1. Η Επιτροπή Ελέγχου Δημοσίου Χρέους: Θα προβεί σε μια ενδελεχή έρευνα, για τον έλεγχο την αξιολόγηση και τη δομή του δημοσίου χρέους σε βάθος χρόνου, τόσου ώστε να αποδειχτεί στο σύνολο η αλήθεια, με την επικουρία ομάδας παγκοσμίως αποδεκτών εμπειρογνωμόνων ελεγκτών. Ο έλεγχος θα περιλαμβάνει χωρίς να είναι περιοριστικό, το πως δημιουργήθηκε το Δημόσιο χρέος, ποιοί ήταν οι δανειστές, με τι συμβάσεις δεσμεύτηκε το κράτος και η τήρηση αυτών, ποιός γνωμάτευσε και αποφάσισε επ' αυτών, θα πιστοποιηθεί εάν και εφόσον είναι απεχθές το χρέος, εάν τα χρήματα έφτασαν και πόσα έφτασαν στην Ελλάδα, πως τοκίστηκε το εκάστοτε δάνειο, ποιός διαχειρίστηκε τα χρήματα που λήφθηκαν, που επενδύθηκαν, η έκδοση/ ακύρωση των ομολόγων κ.ο.κ.
1.2.2. Επιτροπή ελέγχου για τη διαχείριση δημόσιου χρήματος από εσωτερικά όργανα ή εξωτερικά καθώς και το ρόλο των συμβουλευτικών, ελεγκτικών εξωτερικών, ιδιωτικών ή και κρατικών συμβούλων.
1.2.3. Επιτροπή ελέγχου για τη διαχείριση δημόσιας περιουσίας, γεωστρατηγικών περιουσιών, συμβάσεις (πώλησης, ενοικίασης, διαχείρισης, κατασκευής),
1.2.4. Επιτροπή ελέγχου για όλα τα Δημόσια Ασφαλιστικά Ταμεία και όλων των άλλων ταμείων άμεσα ή έμμεσα σχετικών με αυτά, φανερών ή μυστικών, χωρίς να είναι περιοριστικό στα προαναφερθέντα, για τους ισολογισμούς, τις συμβάσεις, διαχείριση, παράπλευρες πράξεις με χρήση των κεφαλαίων κ.ο.κ.
1.2.5. Επιτροπή υπεύθυνη για τον έλεγχο των Τραπεζικών Ιδρυμάτων, λειτουργία, εγγυήσεις και βάρη, ,διαχείριση των κεφαλαίων και επενδύσεις που έγιναν απ' αυτά, συγχωνεύσεις, κεφαλαιοποιήσεις και ανακεφαλαιοποιήσεις, η μετοχική σύνθεση σε όλα τα επίπεδα μέχρι το τελικό φυσικό πρόσωπο για το 100 % της δομής, περιουσιακό χαρτοφυλάκιο, χρηματοοικονομικά εργαλεία που έχουν εκδοθεί από τις τράπεζες και προς ποιες κατευθύνσεις, λειτουργία και συμβάσεις με δανειολήπτες.
1.2.6. Έλεγχος για την λειτουργία, επενδύσεις, αξιολογήσεις, ενέργειες κτλ του Τ.Χ.Σ., του ΤΑΙΠΕΔ καθώς και όλων των άλλων (τοπικών ή εξωτερικών) ταμείων και φορέων που συστάθηκαν και που διαχειρίστηκαν Ελληνική Δημόσια περιουσία και όλων των σχετικών των εμπλεκομένων με αυτά.
1.2.7. Έλεγχος οικονομικών καταστάσεων, υποχρεώσεων, περιουσιακών στοιχείων, έλεγχος ταμείων, δομή μισθολογίων, κτλ όλων των Περιφερειακών γραφείων, Νομαρχείων και Δήμων.
1.2.8. Έλεγχος των εξοπλιστικών ταμείων και των ταμείων μυστικών κονδυλίων.
2.0 Επιτροπές που θα δομήσουν μελέτες επίλυσης των ξεχωριστών θεμάτων, Ανάπτυξης και Ανασυγκρότησης της Ελληνικής οικονομίας και τη χάραξη της πολιτικής και πολιτιστικής γεωστρατηγικής,
1.2. ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΚΟΣ - ΕΚΤΕΛΕΣΤΙΚΟΣ ΕΛΕΓΧΟΣ & ΑΝΑΣΥΓΚΡΟΤΗΣΗ
1.2.1. Επιτροπή υπεύθυνη η οποία θα προβεί στον έλεγχο της βασικής δομής όλων των Υπουργείων ως προς την λειτουργία, τρόπος που λαμβάνονται και εκτελούνται καθώς και εποπτεύονται οι αποφάσεις, συμβάσεις, διαγωνισμοί, προμήθειες κ.ο.κ. ούτως ώστε να υπάρχει καθαρή εικόνα για όλα τα θέματα της διοίκησης και των υποχρεώσεων που προκύπτουν από αυτές. Θα ετοιμαστούν και οι προϋπολογισμοί για την μεγιστοποίηση των αποδόσεων και την εύρυθμη λειτουργία αυτών.
1.2.2. Το ίδιο θα συμβεί και για όλα τα Περιφερειακά γραφεία, τις Νομαρχίες, και τις Δημοτικές αρχές.
1.2.3. Επιτροπή ελέγχου δράσεων ξένων κέντρων στην Ελλάδα, συνεργάτες τους στον ελληνικό χώρο, ζημιές που προκληθήκαν, έργα που υλοποιήθηκαν κτλ
1.2.4. Ειδικές επιτροπές οι οποίες θα ερευνήσουν όλες τις περιοχές της Ελλάδος και κάθε πτυχή και θα καταγράψουν τα πραγματικά σημερινά δεδομένα, τις σχετικές συμβάσεις με εξωτερικούς φορείς, διαχείριση και τις πραγματικές ανάγκες σε όλα τα επίπεδα. Αυτό αφορά :
α) Εσωτερικών Λειτουργικών Αναγκών κάθε τμήματος της κυβερνητικής μηχανής,
β) Οικονομικές & Χρηματιστικές Ανάγκες για την εύρυθμη λειτουργία του Κράτους,
γ) Άμυνα και ασφάλεια επίγεια, εναέρια, υπόγεια, διαθαλάσσια και δορυφορική, συμβάσεις, προδιαγραφές, λειτουργία, ασφάλεια,
δ) Ναυτιλία,
ε) Εξωτερικές διακρατικές σχέσεις και συμμαχίες, δράσεις τους μέσα στη χώρα, καθώς και οι κίνδυνοι που αντιμετωπίζονται,
ε) Δομή οικονομίας,
στ) Παιδεία, Βιβλία, Ελληνική Γλώσσα,
ζ) Πολιτισμός & Αθλητισμός,
1. Ενδελεχής έλεγχος όλων όσων εργάστηκαν στο Υπουργείο Πολιτισμού ως πολιτικοί και ως διοικητικοί,
2. Έλεγχος όλων των συμβάσεων για τα έργα και τις εκδηλώσεις του Υπουργείου,
Έλεγχος των συμβάσεων με Κράτη, οργανισμούς, πανεπιστήμια, αλλοδαπές αρχαιολογικές υπηρεσίες ή άλλους, όπου θα γίνει πλήρης έλεγχος των ανασκαφών, το που βρίσκονται σήμερα τα ευρήματα, τις συμφωνίες που έγιναν γύρω από αυτά, η μέχρι σήμερα εκμετάλλευσή τους, για όλες τις ανασκαφές που έχουν γίνει έως σήμερα,
4. Έλεγχος των ευρημάτων από τις ανασκαφές που έχουν πραγματοποιηθεί μέχρι σήμερα και την κατάληξη τους,
5. Θα γίνει έλεγχος όλων των σημείων αποθήκευσης των ευρημάτων από ανασκαφές κυρίως αυτών των Μουσείων,
6. Θα συσταθεί επιτροπή ελέγχου με εμπειρογνώμονες αρχαιολόγους και με εισαγγελική παρουσία για τον καταλογισμό ευθυνών σε όσους κακοποίησαν και ασέλγησαν σε βάρος της κληρονομιάς του Έθνους μας,
η) Υγεία, Φαρμακοβιομηχανία,
θ) Εργασία & Κοινωνικές ασφαλίσεις,
ι) Γεωργία, Κτηνοτροφία, Τροφική αλυσίδα,
κ) Εμπόριο, βιομηχανίες και βιοτεχνίες,
λ) Χωροταξία, Περιβάλλον, Πολεοδομία, Κτηματολόγιο,
μ) Επίγειες, Θαλάσσιες και Εναέριες Μεταφορές, Δίκτυα και Δρόμοι, Γέφυρες, Ακτοπλοϊκά, Αεροδιάδρομοι κτλ,
ν) Καταγραφή και χαρτογράφηση του Ορυκτού Πλούτου, Γαιανθράκων, Κρυστάλλων και σπάνιων γαιών καθώς και των σεισμογενών περιοχών, γεωλογικών φυσικών φαινομένων, παρακολούθηση, συμβάσεις κ.ο.κ. ,
ξ) Καταγραφή και χαρτογράφηση όλων των γνωστών ή άγνωστων τεχνολογιών, ενεργειακών πεδίων, αρχαιολογικών χώρων,
ο) Παιδεία, υπάρχουσα δομή, σχολική ύλη, μέσα εκπαίδευσης, αναλφάβητος πληθυσμός κτλ,
π) Τύπος, Επικοινωνία & Διαδίκτυο, άδειες, λειτουργία, περιορισμοί κτλ,
ρ) Δορυφόροι όλων των μορφών, συμβάσεις με τρίτους, λειτουργία, έλεγχος, πρόσβαση,
σ) Νερό, Ρεύμα, Ενεργειακά αποθέματα, Δίκτυα μεταφοράς, Αποθήκευση, Διαχείριση κτλ,
τ) Εντοπισμός κάθε αρχαίου ελληνικού περιουσιακού στοιχείου (Αγάλματα, Ναών, Συγγραμμάτων κτλ), η μέχρι τώρα χρήση που έγινε από τρίτους, εντοπισμός κάθε βιβλίου ελληνικής γραμματείας κ.ο.κ.,
υ) Δάση, βιότοποι, υγρότοποι, πυρασφάλεια κ.ο.κ.,
φ) Απόβλητα, χωματερές, ανακυκλώσιμο υλικό, Λύματα, Αποχετευτικό κτλ,
χ) Λεπτομερείς ναυτική Χαρτογράφηση για Λιμάνια, μαρίνες, ποτάμια, λίμνες κτλ,
1.4.1. Κοινοβουλευτική ομάδα που να μελετήσει και θα προτείνει διορθωτικές παρεμβάσεις στο Σύνταγμα που θα εξασφαλίζει τον Έλληνα Πολίτη και που θα καθιερώνει την Ελλήνων Πολιτεία η οποία θα βασίζεται στα Ελλάνια Πρωτόκολλα που διέπονται από τις Αξίες, τις Αρχές και τους Πολιτειακούς νόμους,
1.4.2. Επιτροπή Πολιτειακής Ανασυγκρότησης για εφαρμογή του Πολιτειακού Κώδικα.
1.4.3. Για ότι αφορά στους Δήμους της χώρας, πέραν των πιο πάνω, θα συσταθεί,
1.4.3.1. Επιτροπή ελέγχου δημοτολογίου με σύγκριση ληξιαρχικών πράξεων γέννησης και αποδεικτικό εγγυτέρων συγγενών,
1.4.3.2. Διαχειριστικός οικονομικός έλεγχος αμοιβών, συμβάσεων, αναθέσεων.
3.0 Επιτροπές Θεσμοθέτησης των εγκεκριμένων αποφάσεων
1.3.2. Επιτροπή κατάρτισης Νομοσχεδίου για την εξαγορά όλων των κόκκινων δανείων που υπάρχουν στις Τράπεζες σήμερα από το Πιστωτικό Ίδρυμα της Πολιτείας. Με αυτό τον τρόπο θα κεφαλαιοποιηθούν οι τόκοι στο αρχικό κεφάλαιο μέσου του πιστωτικού Ιδρύματος της Πολιτείας. Το Πιστωτικό Ίδρυμα της Πολιτείας μετά τον έλεγχο που θα πραγματοποιηθεί στα Πιστωτικά ιδρύματα της χώρας μας, ή θα τα διαγράψει ή θα κάνει Κεφαλαιοποίηση του δανείου (αρχικό κεφάλαιο + τόκοι μέχρι την ημ/νια εξαγοράς) ανάλογα με την περίπτωση και θα δοθεί η δυνατότητα στους υπόχρεους να το εξοφλήσουν μακροχρόνια (π.χ. 30 έτη) με μηδενική επιβάρυνση τόκων. Όλο το ανωτέρω εγχείρημα πρέπει να εντάσσεται αυστηρά μέσα στα πλαίσια του Αξιακού συστήματος της Ελλήνων Πολιτείας.
1.3.3. Επιτροπή κατάρτισης Νομοσχεδίου για τη διαγραφή των χρεών των Ελλήνων προς το δημόσιο ταμείο. Το εγχείρημα αυτό πρέπει να εντάσσεται αυστηρά μέσα στα πλαίσια του Αξιακού συστήματος της Ελλήνων Πολιτείας.
1.3.4. Επιτροπή κατάρτισης Νομοσχεδίου για τη διαγραφή των χρεών από όλα τα ασφαλιστικά ταμεία. Το εγχείρημα αυτό πρέπει να εντάσσεται αυστηρά μέσα στα πλαίσια του Αξιακού Συστήματος της Ελλήνων Πολιτείας.
1.3.5. Επιτροπή κατάρτισης Νομοσχεδίου ακύρωσης μνημονίων και δανειακών συμβάσεων.
1.3.6. Επιτροπή κατάρτισης Νομοσχεδίου ελέγχου για διαπλοκή και πελατειακών σχέσεων όλων των συμβάσεων μεταξύ του Ελληνικού Δημοσίου και κρατών ή ιδιωτών.
1.3.7. Επιτροπή κατάρτισης νομοσχεδίων και θεσμοθέτηση όρων και προϋποθέσεων για την υλοποίηση όλων των έργων που περιγράφονται πιο πάνω και βάσει των μελετών που θα έχουν εγκριθεί από το Κοινοβούλιο βάσει του προηγούμενου άρθρου.
* οι επιτροπές κατάρτισης Νομοσχεδίων πρέπει εντός δέκα (10) ημερολογιακών ημερών να έχουν καταρτίσει και καταθέσει το Νομοσχέδιο.
0 Σχόλια